Termeni si conditii

Acești termeni generali de utilizare și informatii legale se aplica website-ului societatii Pitas Food & Distribution SRL (in continuare „Da Pino”), al carui domeniu este www.dapino.ro 

Utilizarea site-ului www.dapino.ro, incluzand accesul, navigarea, si produsele comandate, reprezinta acordul implicit de respectare a Termenilor si Conditiilor de mai jos.

Continutul site-ului www.dapino.ro, intra sub incidenta legislatiei privind protectia drepturilor de autor si a legislatiei privind proprietatea intelectuala. Folosirea oricarui element fara acordul explicit al administratorilor www.dapino.ro se sanctioneaza conform legii in vigoare.

Detinatorul site-ului www.dapino.ro isi rezerva dreptul de a modifica unilateral continutul acestuia, fara instiintarea prealabila a utilizatorilor.

 

1 . DENUMIRE JURIDICA

 In conformitate cu prevederile legislatiei aplicabile, sunt prezentate mai jos detaliile de identificare ale persoanei juridice care se ocupa de continutul site-ului, inclusiv de comenzi:

  • Denumire juridica: SC PITAS FOOD & DISTRIBUTION SRL
  • Sediu social: strada Republicii nr. 94, Cluj-Napoca
  • Detalii de inregistrare Registrul Comertului: RO24812579,  J12/4741/2008

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

  • Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
  •  Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  • Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Produse si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
  • Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

3. ACCESUL SI INREGISTRAREA

Pentru a fi un Client al site-ului, trebuie obligatoriu sa indepliniti urmatoarele cerinte:

  • Trebuie sa aveti cel putin 18 ani.
  • Trebuie sa completati in intregime campurile obligatorii ale formularului de inregistrare prin care se solicita detalii personale, cum ar fi numele de utilizator, adresa de e-mail, numarul de telefon
  • Trebuie sa fiti de acord cu acești Termeni de utilizare și contractare.
  • Trebuie sa acceptati Politica de Confidentialitate și Protectie a datelor
  • Trebuie sa acceptati Politica privind fișierele cookie 

 

Utilizatorul garanteaza ca toate informatiile privind identitatea și capacitatea sa furnizate catre Da Pino in formularele de inregistrare pentru website ca sunt adevarate, corecte și complete.  Utilizatorul se obliga sa iși pastreze detaliile personale actualizate.

Daca un Utilizator furnizeaza informatii false, incorecte sau incomplete sau daca Da Pino considera ca exista motive fondate sa aiba indoieli privind veridicitatea, exactitatea sau integritatea acestor informatii, Da Pino poate nega accesul actual sau viitor al Utilizatorului și utilizarea website-ului sau a oricarui continut și/sau servicii din aceasta.

La inregistrarea in website, Utilizatorii trebuie sa iși aleaga numele de utilizator și parola. Atat numele de utilizator, cat și parola sunt strict confidentiale, personale și netransferabile. Pentru a crește securitatea conturilor, DaPino recomanda ca Utilizatorii sa nu foloseasca aceleași date de conectare și pentru alte platforme. Daca un Utilizator folosește aceleași date de conectare și pentru alte platforme, Da Pino nu va putea garanta securitatea contului.

Da Pino nu poate garanta identitatea Utilizatorilor inregistrati și, prin urmare, nu va fi responsabila pentru utilizarea identitatii unui Utilizator inregistrat de catre terte parti neinregistrate.

 

4. POLITICA DE VANZARE ONLINE / COMANDA

  • Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator. Pentru motive justificate Da Pino isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Da Pino . In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Da Pino , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.
  • Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  • Da Pino poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Da Pino are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
  • Toate tarifele aferente produse si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
  • In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
  • Toate informatiile folosite pentru descrierea produse si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • Livrarea bunurilor și serviciilor achizitionate de pe Platforma sunt destinate numai consumului propriu,  Utilizatorul, garantand ca bunurile achizitionate nu sunt pentru revanzare și actionand in calitate de cumparator, in nume propriu și nu ca intermediar pentru o alta parte la primirea serviciilor.
  • Va rugam sa retineti ca Restaurantul poate folosi ingrediente și aditivi ale felurilor de mancare și bauturilor care ar putea provoca alergii și intolerante. Daca un Utilizator este alergic la orice ingrediente, recomandam sa contacteze telefonic Restaurantul pentru informatii despre ingredientele folosite și alergenii prezenti, inainte de a plasa o Comanda.
  • Orice comanda pe care o plasati este conditionata de disponibilitatea produselor, de capacitatea livrarii și a Restaurantului.
  • Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produsele dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
  • Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
  • Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

5. ANULAREA COMENZII

 

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat (in maxim 5 minute  de la plasarea comenzii) la numarul de telefon 0734 88 10 10, transmitand numarul comenzii. Daca restaurantul  accepta anularea, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca restaurantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea a fost complet pregatita și/ sau comanda este in proces de livrare catre locatia dumneavoastra, ori curierul deja a achizitionat o parte din produsele solicitate, comanda nu poate fi anulata. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, decat in cazul in care exista intarzieri in livrarea produselor mai mari de 3 ore, calculate din momentul lansarii comenzilor.

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp și Restaurantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare, incluzand și taxa de livrare initiala, achitata pentru livrarea Produselor, daca este cazul. 

DaPino poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, și va vom returna orice plata efectuata (in termen de 7 zile lucratoare).

Da Pino poate anula Comanda efectuata de catre Utilizator, fara nicio notificare prealabila  și fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de DaPino, in cazul platii online;

 

6. RETURNAREA PRODUSELOR

In cazul in care produsul comandat nu corespunde celui livrat, din cauza unei erori din partea Da Pino, aveti dreptul de a refuza primirea produsului, situatie in care va va fi restituita integral suma de bani pentru produsul lipsa.

In situatia in care DaPino poate livra doar o parte a comenzii (intrucat unele produse sunt indisponibile), personalul trebuie sa va informeze despre aceasta ori sa va propuna un inlocuitor pentru produsul lipsa. Aveti dreptul de a refuza o livrare partiala și de a obtine rambursarea sumei achitate pentru respectiva comanda, in cazul efectuarii unei plati online, inainte de livrare. 

In privinta rambursarii, aceasta va fi efectuata in mod direct de catre DaPino daca plata s-a efectuat in numerar, la livrare. Astfel, contravaloarea va fi rambursata intr-un cont IBAN pus la dispozitie de catre dumneavoastra in maximum 7 zile lucratoare. Pentru a putea evalua gravitatea situatiei, va fi necesar sa ne transmiteti dovada neconformitatii (poze, inregistrari video, etc.). 

Daca un Utilizator dorește sa proceseze un retur de produs deoarece nu se potrivește cu comanda efectuata online, acesta trebuie sa furnizeze o fotografie a comenzii totale si o fotografie a bonului fiscal impreuna cu o lista a produselor incorecte sau nelivrate, precum și alte dovezi privind caracterul inadecvat al produsului solicitat.

Clientul trebuie sa verifice produsele livrate de catre curier la adresa de livrare in momentul predarii.

 

7. LIVRARE PRODUSE

  • Da Pino se ocupa de pregatirea comenzii, de livrarea comenzii dumneavoastra la locul solicitat, de livrare a acesteia in timpul confirmat și de informarea daca exista probabilitatea nerespectarii timpului de livrare estimat. 
  • Durata livrarii Comenzii furnizata de catre Da Pino este aproximativa și poate varia in functie de mai multi factori (ex. disponibilitate livratori, conditii meteo, conditii de trafic, etc.). Comanda va fi livrata la adresa indicata de catre dumneavoastra la momentul plasarii comenzii. 
  • Da Pino va asigura ambalarea corespunzatoare a produse si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
  • Da Pino va efectua livrarea produselor si serviciilor in Cluj-Napoca si zonele limitrofe (in functie de disponibilitate).
  • Solicitam comanda minima si taxa de livrare.
  • Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
  • Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

8. FORTA MAJORA

  • Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
  • Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

9. ALTE INFORMATII

  • Produsele livrate pot contine urmatorii alergeni: Gluten din grau, oua și/sau derivate, lapte și/sau derivate, soia și/sau produse pe baza de soia, pește și/ sau produse pe baza de pește.
  • Gramajele sunt pentru produse in stare nepreparata. Dupa gatire acestea pot suferi modificari.